Post by elriarycesby on Feb 4, 2022 14:12:22 GMT -3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koduje wiele pierwiosnków ▞▞▞
▞▞▞ Shadow Fight Arena – Ninja PvP 2022 version ▞▞▞
Lista znajomych jest potrzebna, powinna również umożliwiać wysyłanie próśb o dodanie do znajomych i potrzebuje strony ze statystykami, abym mógł porównać moje statystyki z moimi znajomymi. Rób te naprawdę proste i BARDZO potrzebne rzeczy, a ta gra jest z łatwością 4-gwiazdkowa. Dodaj jakiś system klanu/gildii z czatem, w którym ludzie muszą grać konsekwentnie, aby pomóc klanom i boomowi 5 GWIAZDEK!!! nie mogę się doczekać kolejnych aktualizacji. Gram w walkę cieni od ponad 5 lat. Jak dotąd świetna robota w tej wersji 👏
Świetna gra, fenomenalna grafika, niesamowita wciągająca rozgrywka. Jedynym problemem jest to, że po około tygodniu gra zaczęła się zawieszać na ekranie ładowania i zawieszać. Usuwam i pobieram ponownie, działa świetnie na jedną grę, potem robi to ponownie. Zmęczyło mnie ponowne pobieranie gry i przestałem grać.
W tej grze chcemy wybrać przeciwnika w meczu treningowym. Pomoże to zawodnikowi w treningu. W trybie gry z przyjacielem możemy porozmawiać z przyjacielem, jak opcja, którą podają, oznacza, że będzie fajnie. Myślę, że tak zrobią w następnej aktualizacji.
Gdybym mógł, dałbym mu zero. Po pierwsze, to jest 100% płacić za wygraną + jeśli nie działasz jak mocne domowe WiFi lub coś w tym stylu, zapomnij o graniu 🤣 powinieneś zoptymalizować swoją grę, a nie próbować oszukiwać ludzi na diamentach i skórki ! Całkowicie nie warte dochodzenia!
Dobrze nine działa na emulatorze ale na nic. Naprawcię grę ze znajomymi bo nie mogę grać ze znajomym
Ekstremalna płatność za wygraną, a także martwą grę. Nie mogę robić wydarzeń, ponieważ nikt nie gra
czekam dwa dni na serwer Connect xddd